Svimmade på toan

Jag tror fan jag är klenast i världen. Jag svimmade lite halvt på toa inatt...
Det är grymt tillåtet att skratta åt mig för det har jag också gjort, men alltså jag fick typ världens jävla kramp, i rumpan! Alltså innuti.. Så jag gick på toa, tänkte det kanske skulle hjälpa.. Men så gjorde det bara ondare och ondare och sen vet jag inte vad som hände men sen var jag helt plötsligt i en hög på golvet helt borta och blek som ett jävla lakan, då hade det iaf slutat att göra ont och jag kunde återgå till att försöka somna =)

Så där har det blivit några gånger förut, så ingen fara på taket, men helvete sååå ont har det inte gjort förut!
Får börja ha hjälm på mig när jag skiter i fortsättningen så jag inte slår huvet i handfatet och dör hahaha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback