Sprängningshelvete!

jag vet att jag har klagat på det här förut, men det tål att klagas på lite till tycker jag. Byggjobbarna utanför mitt hus eliminerar min sömn till typ hälften av vad den borde vara! varför ska dom behöva spränga upp hela vägen så tidigt på morgonen för??
Förut var dom en bit bort och sprängde, då lät det inte lika mycket, men nu är dom preciiiis utanför och det är fan inte behagligt att vakna av en mindre hjärtattack varje gång dom kör igång med sina varningssignaler.

Som många andra jag pratat med på senaste så har jag fått en lite ökad förståelse för nudisterna dom senaste dagarna förresten, faaan vad skönt det är att inte ha några kläder på sig hörrni! Det kan ju iofs vara det att det har varit sjukt varmt ute och att min lägenhet förvandlas till en bastu i sånna lägen så jag har glidit runt lite halvnaken här, men iaf, dom är inte så dumma ändå!
Idag är det iaf lite molnigt och jag städade hela lägenheten så fort sprängarnissarna fick upp mig ur sängen. Dock har jag fortfaranade inte klätt på mig något riktigt heltäckande än, men det kommer väl med regnet sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback