Livrädd med stil!

Om man skulle mäta min aktivitetsnivå just nu så tror jag att den skulle hamna på minus. Snart har jag varit vaken i tre timmar och det ända jag lyckats med är att äta frukost. Här gör vi ingenting förhastat inte..
Vaknade i morse med ett mottaget sms som löd "Får jag gratulera du är livrädd med stil!". Okej att klockan var typ tre när det var skickat och att det antagligen var författat i ett mindre nyktert tillstånd, men jag kommer inte ihåg att jag varit livrädd på senaste.. Vad var det där om?? Iofs så är det väl en bra merit att vara livrädd med stil så jag ska inte klaga!

Nu ska jag göra nåt så drastiskt som att klä på mig så att den här dagen kan få börja nån gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback