Ihjälskrämd av ett pussel

Fan nu känner jag mig som världens största fegis! Pusslet som jag skrev om i förra inlägget höll precis på att skrämma skiten ur mig. Det har inte låtit på hela kvällen så allt har varit frid och fröjd, men jag skulle precis gå ock lägga mig och så fort jag släckte så börja det låta om det.
Så jag blev rädd och tände, blev lugn, släckte, det lät igen! Blev asrädd och tände, släckte igen, var halvt ihjälskrämd när det lät igen.
Så jag tände precis överallt och tog mod till mig för att gå fram och undersöka den onda leksaken, jag trodde verkligen att det var ett spöke eller nåt i den stilen som jävlades med mig vid det här laget.. Sen kom jag fram till att pusslet började låta när man täcker över hålen där pusselbitarna ska sitta, eftersom att det ska låta när man får dom på rätt plats.. Så då lät det när det blev mörkt för att den uppenbarligen trodde att det var en pusselbit som täckte för..
Nu är mysteriet löst, jag har satt tillbaka alla pusselbitar och stoppat pusslet i ett skåp i köket. Och jag är inte alls lika livrädd längre, så nu gör vi ett nytt försök på att sova!

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback