Detox-hatar-afton

Jag älskar verkligen min mamma, men fan just nu vill jag ha ihjäl henne en smula. Hon är nämnligen homeopat och den senaste veckan har hon fått med mig på att göra en detox-grej som ska rena njurarna och gallan från sten och skit..
Fram tills idag har det bara varit att dricka en väldans massa äppeljuice vilket inte har varit någon större fara. Men idag är det finalen på det här lilla expirementet och nu är jag helt gråtfärdig över smaken på vad det nu är jag ska hälla i mig med jämna mellanrum hela kvällen och tills imorgon..
Det är först nåt sjukt beskt och salt grejs blandat med vatten, och om nån timma är det dags för ett glas med grapefruktjuice blandat med olivolja och något annat äckligt. och efter det ska jag tydligen bajsa ut njurstenar hela natten medan det fylls på med mer av det beska och salta.
Jag mår illaaaaa!!!!

Tyck synd om mig nu för det är faktiskt syndast om mig i hela världen!!!

Kommentarer
Postat av: Pezhi

Hej hej!

Alla tycker massa synd om dig. Är du klar med superkuren nu då? Har du bajsat stora stenar?



Jag vet inte varför men jag kan varken logga in på msn eller hotmail, eller yahoo för den delen, bara så du vet!

puss

2008-07-17 @ 07:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback