Barnkalas!

Jag ska på kalas imorgon, hos en Kalle som jag var assistent hos förra somman. Och när man ska på kalas så hör ju presenter till lite.. Kalle älskar saker som låter, så han ska få ett pussel, och när man sätter bitarna på rätt plats så spelar pusslet en trudelutt. Asbra! Problemet med trudeluttpusslet var bara att hela vägen hem från leksaksaffären så trudeluttade pusslet som aldrig förr. På bussen så började det så fort det guppade lite och på tuben så gav folk min spelande BR-kasse suspekta blickar.. Så nu har jag plockat isär hela pusslet och lagt alla bitarna så långt som möjligt ifrån varandra för att få tyst på det tills imorgon. Hoppas han inte gillar det allt för mycket för då lär ju hans föräldrar hata mig för alla framtid sen är jag rädd =) Fasen vad jobbigt det lät om det!

Det var nog allt, lev väl. Fridens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback