String-tanter is the shit...

Idag var jag och reggade mig i skolan. Och när jag skulle betala kåravgiften så var det viktigpettern killen-med-koll som stod till mitt förfogande denna onsdagsförmiddag. Jag kommer aldrig förstå hur man kan få till ett sånt påklistrat leende, och samtidigt lyckas med att verka trövärdig. En eloge till honom!!!
Borde nästan gå en kurs hos honom för att lära mig till helgerna på jobbet...

Jag blev mobbad av ett löpband idag också. Så fort jag börja springa så stanna de, inte en gång heller,tre gånger!! Vad är det för stil egentligen? Vad är det för värld man lever i när till och med maskiner börjar mobbas..Kalabalik!
Kan man höra av sig till Friends om sånt kanske, eller finns det stödgrupper där man kan kramas och berätta om sina upplevelser för andra. Det här kan man helt klart gräva djupare i...

En annan sak som passerat genom hjärnverksamheten idag är gamla kvinnor i stringbodys. En sådan fastnade på näthinnan idag och det är ingen grann syn! Jag röstar för att hon var sådär friskis&svettis-käck nån gång 85 och bara har råkat leva kvar i den perioden ett par år för länge. Men Pezhman började snacka om Eric Prydz-videon, så att hon var ett inbitet fan är ju också en möjlighet..Även här finns det skäl för en djupare undersökning..

Nu får de vara nog med skitsnack.. Kom nog inte med mer än tre ord värda att läsa där tror jag. Men de gör inget!


Pussokram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback