Myspyyyys...


(x) du bär mjukisbyxor minst 2 gånger i veckan (på kvällarna & helgen)
(x) du tycker att joggingbyxor är skönare än jeans
(x) du tycker om att kramas
(x) du kramas minst en gång per dag, med mig själv om ingen bättre finns tillgänglig..funkar i krig
(x)du har en partner du ofta myser med, kom hit o kraaaamas!!


(x) du har blivit masserad
(x) du masserar andra
(x) du tycker om att ta en fika någon gång ibland
(x) du har sett någon utav filmerna: titanic, armageddon, love actually, a walk to remember, för många gånger
( ) du dansar oftare tryckare än vildare danser


(x) du tycker både om att dricka varm choklad i backen och ligga och steka på stranden
( ) du brukar läsa en bra bok innan du går och lägger dig, jag spelar tetris!!
(/) du är en lugn person, ibland,ibland inte
(/) du hänger oftast vid bänkarna/sofforna på skolan, jag brukar somna i fotöljerna i biblan,räknas det?

(x) kompis-middag är aldrig fel 

(x) du tycker om att gå på promenader med kompisar
(x) du går på bio någon gång då och då
(x) i din säng finns många kuddar, kanske även ett gosedjur, Pippi, evigt trogen nästan sen dag ett =) hon är dock inte välkommen alltid.
(/) du tycker om små bebisar, när dom inte skriker på bussen

(x) du föredrar lugnare cafén än mer högljudda

(x) du klär dig inte så ofta i skrikiga färger
(/) du höjer nästan aldrig rösten, jag är en sån där som pratar tyst..
(/) att ligga i soffan under ett täcke är det bästa du vet, ibland är de sjuuukt nice!
(x) du har somnat på en lektion, jo men visst!

( ) hoodtröjor och mjukisbyxor är din grej

(X) du kan vara utan smink / håret ofixat i skolan någon dag, sminkar mig rätt sällan o mitt hår håller sig bara typ 5 minuter när jag fixar de så jooo
(x) du har gått på stan i joggingbyxor
( ) du föredrar finare restauranger framför mcdonalds/max, beror ju helt på vilket sammanhang de är..


Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

Var gärna med i min tävling. Har ett riktigt grymt pris värt ca 700:-

:)

www.mariavuitton.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback