Morgonstund har fan inte guld i mun

Vissa nätter verkar det som om skönhetssömnen har gått i strejk. Så är det idag.. Det ser verkligen ut som om jag har sovit i fem minuter,blivit överkörd av en traktor, dött, och vaknat igen. När jag kolla mig i spegeln för nån kvart sen så liknade det lite dom där bilderna som dom tar på folk som blivit tagna av polisen för nåt brott, vad dom nu kallas..Lite förvirrad seriemördare över hela spegelbilden.katastrof!
Jag tror inte jag har varit vaken klockan 7 sen någon gång innan jul..Tycker det känns jääävligt ovärt att bryta den trenden!

Nu ska jag klistra på mitt allra bästa leende och åka till jobbet. Fridens!

Kommentarer
Postat av: Pezhman

hehe
det heter mugshot
kolla den här sidan www.mugshots.com

2008-01-10 @ 09:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback