Missade hela poängen

Här sitter jag och har plågat mig igenom typ 4 timmar sagan om ringen, iofs bara med ena ögat på tvn men iaf.. Och så missar jag endå hur det gick med den där förbannade ringen!!! Antar att det gick bra eftersom dom verkar lyckliga av sig där på tvn, men jag ville ju se nu när jag tillslut orkat se den sista filmen..Gud måste hata mig idag!

Sjukt segt att se den först nu, men behövde lite paus från hober efter hundra timmar av dom i dom två andra filmerna eller nåt sånt..

Det är nån frusen stackare som verkar ha gjort en jättebrasa av ett varv här i närheten av där jag bor..nån borde ge han ett par vantar istället tycker jag, de var ju lite onödigt... Iofs så har jag ingen aning om hur det började brinna där borta, men de är mycket roligare om man får spekulera lite.. Kan se dens förvånade lite panikslagna min när den lilla brasan plötsligt blev en väldigt stor brasa =)



Kommentarer
Postat av: Pezhman

hon dog i slutet av filmen

2008-01-15 @ 12:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback