jävla massa skitsnack bara

Det finns en ica maxi affär på väg hem till mig. Den är gigantisk och dom har små djurmarkeringar på parkeringen för att man ska veta vart man ställt bilen..typ älskling det är hitåt,jag parkerade vid åsnan idag..
Iaf så var jag där idag på väg hem, trots att dom säljer gammal köttfärs och allt, gud vare med mig!
Det var en sån söt sammarbetsvillig liten familj där samtidigt som mig då. Dom stod nämnligen alla tre och letade salami längst en massa hyllor med ett helt fantastiskt teamwork. Dom rapporterade högt till varandra vad dom såg och på vilken hylla dom letade för tillfället.
Jag älskar sånna där små roliga saker! Det är ungefär lika kul som när folk snubblar eller missar tunnelbanan preciiiiis och försöker se oberörda ut över att dom vart en millisekund från att klämma fast sig mellan dörrarna.

Apropå att klämma sig i dörrar.. MIn kusin Santos hade nån gång för sådär 15-20 år sen ett par glasögon i size tv-apparat. Med dom på sig skulle han gå igenom ett par sånna där glasdörrar som åker ihop. Problemet var att dörrarna inte riktigt registrerade att han kom och öppnade sig inte igen när de väl hade börjat gå ihop, så han fastnade med huvet imellan..
Som tur var så hade han ju dessa gigantiska glajjer på sig som stack ut på sidorna, så huvet kunde han bara dra ut. Men glasögonen satt kvar fast mellan dörrarna och blev sakta till en mosad liten historia på golvet.

Slutet gott allting gott....


Jag hade tänkt att jag skulle göra en sån där tjusig årsammanfattning också, men sen såg jag att varenda en hade typ minst två av dom så jag hoppar de.

Hur va de nu bert brukade avsluta sina dagboks-grejer..med ett rim eller nåt?
Aja, skitsamma! ta taaaaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback