Grannar och annat skit

Grannar är ett gäng konstiga typer...Speciellt mina verkar det som. Antingen så är det jag som luktar illa, eller så är dom faktiskt helt i avsaknad av sociala färdigheter.
Innan jag flyttade så hade jag ett gäng grannar som var av den där sorten som skyndar sig för att hinna komma in och stänga dörren om de hör att man är på väg ut i porten, äkta mr nice guys där. Nu när jag har flyttat så har jag visserligen ett gäng riktigt goa senior-tanter att hälsa på, men resten av folket i det här huset verkar inte veta vad hälsa är för något. och om dom mot all förmodan hälsar så är det med ett viskande hej fföljt av att så snabbt som möjligt sänka blicken igen och springa dom sista stegen i trappan för att slippa någon obehaglig situation.

Men vafan det är inte så att jag tänker våldgästa dom resten av kvällen och ställa en massa privata frågor om deras hemorojder och skilsmässor och gud vet vad.. Jag vill bara hälsa lite snabbt medan jag springer till bussen.
I dag flyttade hon i dörren mittimot, hoppas det flyttar in nån kul typ... Jag lever på hoppet här!

Å andra sidan så har jag ju ett par sköna fastighetsskötare eller vad dom nu är i källaren som väger upp det hela en smula.


En annan sak som fyller min skalle ikväll är mitt dåliga engagemang på att kolla på en film helhjärtat.. Förut hade jag världens minsta tv så då gick det inte att hålla sig vaken i mer än en kvart i vilket fall. Nu har jag bytt till en som är lite större, men då har jag börjat med att bara kolla typ med ena ögat lite då och då istället.
Typ sitter vid datorn eller ritar eller nåt på samma gång liksom..
Jag hänger alltså med fruktansvärt dåligt, vilket resulterar i att jag tycker att alla filmer känns lite halvkassa.

Nu är det nån som nyss verkade handla om nån highschool-tjej som stod och gjorde bort sig, men nu är hon helt plötsligt i England och är typ prinsessa tror jag..alternativt bara asrik.
Ska träna på de där med full uppmärksamhet nån dag snart tänkte jag..


Nåt annan jag ska träna på nån dag är att inte skriva så mycket ointressat skit här, men det dröjer nog innan det  blir av är jag rädd..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback