Födelsedagskalaaaas!

Jag fyller ååår idaaaaag!! wiiiiiiiiiiiiiiiie!!
Lyckades på något vis klara mig ett år till verkar de som.. Nästan så man borde va lite stolt för en sån bedrift!
Jag är hos Pezh o han viker tvätt, en väldans massa tvätt också.
Hemma hos mig så är fönstrerna in till tvättstugan precis bredvid porten. Och varje gång man ska in och råkar titta in genom fönstrerna när det är nån där och tvättar så serdom så jävla busted ut.. Som om dom gjorde nåt dom inte fick och preciiis har blivit påkomna =) Sådär chockade och förstelnade blickar får dom en sekund. Nästan så kul så att jag inte kan låta bli att titta in varje dag på väg hem..
Så kul har jag..Hoppas ni har något bättre för er på väg hem i era små liv, annars är ni nästan lika sorgliga som mig. Men bara nästan!

Jag är lite tvungen till att fira min födelsedag idag..I utbyte mot att låta folket va i min lägenhet så ska min mami laga mat åt min bittra mormor som kräver att få se vart jag bor. Jag råkade i nåt svagt ögonblick för några veckor sen lova att hon skulle få komma hem till mig när jag fyllde år, och nu är det den dagen..Va ska man göra?!! Underbaaaart!

Säg grattis nu dåååå =) tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback