Bussåkarhat

Jag har kommit på att jag har problem med när saker tar lång tid. Jag höll på att bli dum i huvet i morse på väg till skolan på bussen när det var köer. Jag vet att alla får plinga och gå av när dom vill, men vafan är det verkligen nödvändigt att plinga på precis varje hållplats när bussen redan är typ en kvart sen?!! Kan ni inte va lite vänliga människor och åka med till slutstationen med oss stressade människor?

Sen gjorde jag värsta springturen för att hinna med pendeln, men missa den med nån minut iaf, så då hatade jag plingar-människorna ännu mer än innan!

Dagens i-landsproblem


Ett annat litet problem som jag har är att lösenordet jag använder överallt stod med i tidningen som ett av dom vanligaste idag, dags att byta! Men jag kommer inte på nåt annat som jag kommer att minnas i mer än en kvart.


Inte alls bitter hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback