äkta scarface!

Jag vet inte hur det är med er, men jag blir iaf lite fundersam när man vaknar på morgonen och har värsta rivmärket i ansiktet.. Sitter här med de rödaste ooch längsta märket och spekulerar i hur fasen jag lyckades med detta. Jag har ju sovit ju! Helt själv också, så jag har bara mig själv att skylla på tyvärr.

Jag tänker helt klart gå på att det var en haj-attack idag om det är någon som frågar, låter ju faktiskt grymt mycket ballare än att typ ha gnidit sönder ansiktet mot kudden..inte alls lika ballt!
Eller har jag någon dold fetish för att rivas kanske..eller har jag helt enkelt haft inbrott av en alldeles riktig rivarfetishist?? det här får vi helt enkelt gräva djupare i,mm verkligen....

Nu är det frulle som står på schemat, ta taaaah!


Kommentarer
Postat av: PYYYYY

Tilda!!! Det ar jag som kommer in i dina drommar och river dig.. Visste du inte det??? Och vet du varfor jag gor det? Det ar for att jag saknar dig sa mycket.. Nu ska jag jag sova och riva dig lite till

PUUUSS

2008-02-03 @ 16:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback