69an-tomtar

Om ni som jag har den dumma ovanan att inte byta kanal på tvn när det kommer reklam så kommer ni kanske förstå precis vilken jag menar, praktiserar ni denna ovana mestadels kvällstid också så kan ni nästan inte han undgått..

Det är en reklamfilm för Parlino kontantkort. Allt börjar med att det är två gula prydnadstomtar som av nån underlig aledning som dom själva inte ens verkar vara medvetna om har hamnat över varann a la 69an när följande konversation följer " Vad gör du med mig hoppas jag? Jag vet inte riktigt..Fortsätt!!" Sen är det bara slut där. Sjukt underhållande som jag sitter och småler åt 10 gånger av 10 när den råkar komma. Jag menar det är ju inte varje dag man ser prydnadstomtar göra sånt.

Jag är inte tillräckligt påläst för att fatta hur man får in youtube-klipp på sidan så du får faktist öppna den helt själv om du vill se! http://www.youtube.com/watch?v=oiroiusafVM


För övrigt så har jag ätit massa annanas senaste timmen, de gör ont i munnen!! Men ack så gott det är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback