thailand,stalkers och kuddkalas

Jag såg läskiga telefon-snubben idag på stadium.. måste han jobba just där jag ska handla skor??!?!
Skulle iofs betala rätt mycket för att se min min när jag fatta vem de va, min min de där såg ju lite töntigt ut..iaf så tror jag inte att han hann se mig för jag vände mig om snabbt som blixten. som tur var så hann jag få med mig ett par schyssta pjucks på vägen,så de gjorde inte så mycket sen endå.

Jag sitter här och är fruktansvärt avundsjuk ska jag erkänna. mogge och therese har åkt till thailand idag för att hälsa på pyret, faaan hon har vart borta i typ ett år nu och så för dom se henne föra mig!! vad är det för stil liksom, fyfaaaan säger jag bara =)


En annan sak som jag har i huvet nu är att jag kan ju inte va annat en torsk på ett spel om jag har gått med på att vakna massa timmar för tidigt imorrn bara för att hinna hämta ett spel från fia innan hennes jobb börjar, bara för att jag ska kunna spela det med pezh o mami o papi imorrn kväll..alias is the shit, ett riktigt beroendeframkallande nöje är vad de är!

De här var ju fruktansvärt intressant läsning måste jag säga.. palla vara underhållande på en helt vanlig tisdag..nej de tar vi på torsdag eller nåt. då jävlar! en riktig skrattfest står på schemat...

Min säng ser så fruktänsvärt lockande ut just nu..det finns täcke, kuddar, mera kuddar, en kudde till.. vad mer kan man begära?? ojojoj vad jag ska gå och lägga mig snart hörni. sova tills jag vaknar,snooza i en oändlighet...mm mm mmm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback