Svimmade visst en smula..

Nu är jag officiellt klen! Jag höll på att svimma idag när vi kollade på en film och dom skulle hänga upp en kille i taket med några krokar dom hade stuckit in i honom. Okej att jag är känslig för blod, men vafaaan det där var ju inte cool!

Jag har kirrat en ny dator idag förresten. Den andra får helt enkelt ta och se sig besegrad. Vad är det där med att skriva ut att det är enkelt att installera förresten?? Enkelt my ass, det är inte enkelt om det tar en hundrasjutton timmar att få en fungerande internetuppkoppling. Hade helt klart blivit en arg insändare till valfri lokaltidning om jag hade hetat agda och varit 78.. Aja nu funkar den iaf, och den har fått en finfin försäkring också så att det inte gör nåt om jag skulle råka hälla te i den som med den andra. Asbra!

Kommentarer
Postat av: Pezzh

Ja man får då ingen streetcreed om man svimmar för en film!
Men din dator verkar bra iaf, även om vi inte lyckats fixa den helt

2008-02-21 @ 11:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback