Schlager och begravning

Nu vill jag inte vakna tidigt mer! Måste få slut på det tidiga uppstigandet snart,kan ju bli som Fia om jag fortsätter såhär. Hon är en sån där duktig som vaknar senast klockan nio även om hon är ledig.

Min dator håller på att dö nu, det är sorgligt att medge det men jag tror jag måste ersätta honom med en ny. Får bli en stilla begravingsceremoni med bara de allra närmaste närvarande tror jag...


Jag kollade på schlagerfestivalen igår. Det är verkligen så jävla värdlöst egentligen. Därför blir jag så glad när det kommer sånna där sjukt felplacerade låtar och det blir ett sånt skönt antiklimax när publiken knappt vet om dom ska applådera eller inte. Igår var det kebabpizzalåten som stod för underhållningen, plus björn gustafsson såklart. Men han var inte sådär överdrivet rolig han heller om jag ska vara ärlig..
Man kanske skulle ta och skrota schlagern också när jag endå är igång.

Kommentarer
Postat av: lovisa

håller med dig, björn gustavsson var inte på topp!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback