sälen

Jag har varit i sälen och hälsat på annelie i helgen..På vägen upp så var det två dalmasar som diskuterade cyklar och längdskidor hela vägen på bussen, och på väg hem så var det två syskon som satt och störde sig på varandra hela vägen.Man måste ju bara älska att åka buss och tåg långa sträckor eller...
Iaf så har jag åkt snowboard och skoter som en äkta norrlänning, och ibland så kan man nästan tro att jag börjar bli bra på det där med balans och svängar och allt vad det är!

En annan sak är det här med stockholmare-hat. Jag blir inte ond direkt vid födseln bara för att jag råkar ploppa fram just i stockholm. Och hade jag varit en ond människa så tror jag att jag hade varit exakt lika ond även om jag kom från Malung som från Stockholm..Nu är jag ju inte en ond människa, utan alldeles alldeles underbara och genomgod.... Fattar inte hur det kan undgå nån haha




NU SKA JAG SOVA TILLS JAG VAKNAR!!!!

Kommentarer
Postat av: fia

du såg inte lika tuff ut som jag trodde att du skulle göra.. lite besviken blir jag allt. :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback