naken-amerikansk fotboll

Här har jag engagerat mig och lekt vääärsta matchmakern i jag vet inte hur länge, och så försöker dom jävlarna sig på att lura mig när dom väl träffas! kära nån! Och att jag nästan gick på de är riktigt illa! Okej jag skulle inte bli förvånad om fia ställde in och lämnade snubben i fråga mitt i allt för att hon blivit panikbajsnödig, men inte på en fredag heller =)

I veckan var det några bloggar som var med i metro,just dom som jag läser också..av olika anledningar som dom får min uppmärksamhet, men nog läser jag dom alltid. En annan blogg jag läser är en som handlar om 90% sex, vafan heter den nu...herr och fröken gos tror jag allt att dom kallar sig.  skriver dom inte om vad dom nyss gjorde så skriver dom om vad dom skulle vilja göra.. intressant läsning är det iaf =)
http://gosigast.blogg.se/ va de om man ska vara exakt..


En annan sak är det här med superbowl. Jag la verkligen ner all min viljestyrka för att orka se hela finalen när det gick för några nätter sen. Lyckades nästan faktiskt,somnade bara fjorton gånger... Men nu har jag hittat nånting ännu bättre, nämnligen lingerie bowl! modeller i snygga underkläder och en väldans massa skydd på sig. Dom kan knappt få bollen i spel, men dom ramlar jävligt snyggt iaf!
Underhållande är det, och sjukare idé får man leta efter.. jag är helt faschinerad här =) http://www.youtube.com/watch?v=BBr6jEChFMU&feature=related

Hur stavas faschinerad förresten?


Kommentarer
Postat av: Pezzh

Fascinerad!

Och du var tapper som höll dig vaken under hela SuperBowl...nu vet du iaf vilket lag Eli Manning spelar för ;)

2008-02-11 @ 12:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback