låg-humör

Jag har promenerat i regnet idag. Blött som fan blev det, men heeelt tomt i huvet också, schööönt!
Imorrn börjar en ny delkurs i skolan, och i helgen ska jag jobba, och bara därför så kommer det säkert vara tjugotusen små basketspelare blandat med tafatta skejtarfolk som försöker ragga till sig gratis godis där hela helgen. orkaaaa!! En sak är iaf bra, dom har ändrat öppettiderna så man öppnar senare. Uppskattas!!

Det går en film på tv nu, Systrar i jeans. Jag har läst ena av böckerna, tyvärr den andra delen så jag hänger inte med i filmen nå vidare faktiskt. Men den av de två böckerna som jag har läst var iaf bra, så jag kanske ska titta lite mer koncentrerat...


Det är så dumt när man känner på sig att nåt är knas och så vet man inte vad eller vad man ska göra åt det eller nånting alls.


imorrn ska jag skriva nåt muntert, lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback