blir jag gravid om jag sväljer när jag suger av min kille? mvh malin 14 år.

Idag när jag var och tränade så läste jag en tidning medan jag gick på bandet.. Det var typ en Frida med sån där frågesida a la blir jag gravid om jag sväljer när jag suger av min kille? mvh malin 14 år.. Tänk om inte dom där tidningarna hade funnits. Skulle man gå omkring och tro massa konstiga grejer då? Eller då kanske vi hade haft en mer utvecklad sexualundervisning i skolan...
När jag hade sexualkunskap i skolan nångång på mellan eller högstadiet så förklarade läraren det nånting såhär.. Först måste killen få stånd för att det ska gå att ha sex, sen när dom väl har sex så blir det skönare och skönare och skönare, och när det är som skönast, då kommer han. Och då kan det bli ett barn av det sen. Han var inge vidare på de där med att förklara. Var det meningen att man skulle fatta hur det funkar efter det där?? Hoppas undervisningen har utvecklats lite sen då, men det tvivlar jag på...

Så det kanske är bra att det finns tidningar som svarar på alla roliga frågor som folk tydligen går omkring och funderar på... Underhållande läsning är det iaf!


Nu är det sova som gäller, ta taaaah!!

Kommentarer
Postat av: Pezzh

Sexualundervisningen i skolan idag är något rektorerna verkar vara rädda för att ta tag i, för de vet inte hur de ska göra. Dom tror att en temadag på 3 timmar räcker för resten av livet...

2008-03-01 @ 01:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback