Alla hjärtans dag och diskningsproblem

Jag fick en pin av bibliotekarien i skolan idag. Det är ett hjärta som det står library lovers på, underbart ful är den =) tillomed sånna kan vara rara på alla hjärtans dag verkar det som... Sen har jag bjudits på middag av fias lillasyster, tyvärr så var jag lite sen för att se det,men hon hade tydligen gjort hjärtformade mackor också, en ambitiös ung liten dam det där...

En av mina bästa vänner är borta och jobbar tills i vår, och nu på väg hem så träffade jag en annan kompis som sa att on tydligen är hemma nu och ska vara det över helgen.varför visste inte jag det för??? Är det nu man ska känna sig sådär bortglömd..


Jag tänkte på det där med att diska, jag är verkligen periodare när det kommer till att diska.. Ibland tycker jag att det är rätt nice och gör det jätteduktigt så fort jag använt nåt i köket. Tyvärr är det inte så just nu! Det börjar liksom bli lite dags, men jag har ingen lust alls. Kan ingen bara gaffatejpa fast mig eller nåt där inne så att jag gör det nångång snart då?
Förut när jag bodde med anna så gjorde hon alltid gröt varje morgon som alltid brändes fast, och då försökte jag lära henne att diska. Så jävla duktigt! på morgonen och allt. Men on lärde sig aldrig det där riktigt.

Nu verkar det som om jag är värsta städpedanten här =)det är jag inte, men va ballt om jag hade varit, vad fint det skulle vara. och mina blommor skulle nog leva lite mer då också..

Nu ska jag sluta snacka så mycket ointressant skit tror jag.. Undra hur många procent av de jag skriver som egentligen är intressant och viktigt alls??
borde kanske föra statistik på de,eller inte..

aja,klart slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback