Efterlysning

Ska man orka ta sig upp från den ända svala platsen i lägenheten för att duscha och göra sig iordning och åka in till stan för att gå ut med folket som går till samma ställe varje helg, eller ska man banga och ligga kvar på den svala platsen resten av kvällen.. Lutar åt det senare just nu faktiskt.

Tänkte gå ut med en liten efterlysning så här mot kvällen.. Min pojkvän har försvunnit litegrann, eller han verkar iaf ha glömt bort hur man hör av sig hem lite då och då. Han heter Pezhman, har en massa hår på huvet, han äter massa choklad, gillar att pilla i folks näsor, lyssnar till namnet bajskorv och har en sjuklig passion för days of our lives. Han bör, om han inte åkt sjukt vilse nånstans i en rondell vara i Iran för tillfället. Skulle nån mot all förmodan få syn på honom så kan ni väl säga till honom att höra av sig..


________________________________________________________________________________________________
Update: Det där gick ju grymt mycket fortare än vad jag väntat mig, han loggade in på msn typ en halv minut efter att jag postat =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback