Sexleksakskalas

Satt på bussen på väg från skolan och kom på mig själv med att sitta och nynna på Eternity med Robbie Williams. Hur ofta har man gjort det på senaste liksom? Så nu sitter jag och lyssnar på Robbie Williams och blir lite små-sentimental här. Ojojoj vad vi lyssnade på hans låtar ett tag för massa år sen!  Kanske inte en av de ballaste artisterna att vara lite hemligt såld på, men faaan han är ju grym.

Jag ska på sexleksaks-demonsrationsfest ikväll förresten.. Det ska komma nån tjej från nåt företag hem till en kompis ikväll med massa sexleksaker och underkläder och sånt för att berätta om allt, och förhoppningsvis för hennes egen skull få oss att beställa lite grejer också. Det ska bli skitkul, vet att jag och mina kompisar pratat om att fixa nåt sånt där förut men det är ju lite en sån grej som aldrig blir av sen.. Det känns ju lite roligare så än att gå in på typ US video bland alla runkbåsen och generade miner från männen som kommer ut därifrån när man vill hitta nåt till sig själv haha


Nu är det lunch som gäller här, bulgur-sallad. mm mm mmm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback