dubidubidooo

Det var visst ett tag sen.. Men nu tänkte jag skriva lite iaf.
Börjar skolan igen i veckan, ska bli skönt. Saknar att vara uppe i massa grejer lite och inte ha all tid i världen varje dag =)
Igår var jag på parkteatern och kollade på en dansföreställning. Dansarna var grymma och allt var frid och fröjd, men inte i publiken tydligen. det var två äldre kvinnor på bänkraden bakom som satt och pratade om allt man inte borde prata om ute bland folk.. Små missöden med hemorojdsalva som tandkräm till exempel. det var kämpigt att inte börja garva åt dessa små damer, men iofs, varför ska man inte kunna prata om sånna grejer när man vill?

Det var en gravid lirare igår förresten, hon kopplade nästan allt som sas till sin graviditet. Det var som om hennes mage var i mitten av universum. En annan grej är nyblivna mammor som börjar prata i vi-form.. Det är också lite kul. När bebisen har kass kista och sprutlackerat hela sig själv eller nåt sånt så är det liksom "vi" som har bajsat lite mycket idag..

Det svider som fan i rumpan förresten hörrni apropå bajs eller nåt.. Inte i själva rumpan alltså! mer i muskeln eller nåt i den stilen, typ på ena sidan och upp mot ryggen..
Och det var nog allt det! Jag sitter och försöker lära mig persiska alfabetet här också förresten, Så många krumelurer!
Nu var det nog allt iaf! Ta taaaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback