Utelåst

Lyckades med att bli utelåst i morse. Precis när jag stängt igen dörren kom jag på att jag inte hade nycklarna med mig. Så alternativen var att antingen åka hem till Pezhman där jag trooor att det finns en extranyckel nånstans, eller att ringa papi efter nyckeln hemma hos dom. Papi kunde iaf komma förbi så allt blev frid och fröjd sen igen.
Man borde ha alla sina viktiga grejer ihopsatta på ett snöre eller nåt så att man får med sig allt varje gång...

Min kusin föll ihop inne i en affär i förrigår. Han har legat på sjukhus sen dess och idag har det visat sig att det är en tumör i huvet. Det är verkligen jätteläskigt, men enligt läkarna så såg det tydligen bra ut runtomkring och så, så den ska vara lätt att ta bort. Hoppas bara att det är en godartad nu!
Dagens dåliga nyhet det där.. Dagens goda får väl vara att om man är en sån som gillar regn så är det ännu regnigare idag än vad det var igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback