Vår, självmord och lite sedvanlig avundsjuka...

Det är våååår ute!!!
Så passande att det är finaste vädret på första dagen den första vår-månaden..
Jag har iaf haft en jätteskön dag, suttit i solen, promenerat och vart på gymmet. Schöööönt!

Man ska inte vara avundsjuk på sina föräldrar.. Men jag är absolut avundsjuk på mina just nu! Dom jävlarna ska åka till Indien i natt, så nu sitter jag här och är avundsjuk och hoppas i hemlighet på att dom ska få en hemsk semester! Eller åtminstone att deras plan blir försenat plus att det ska regna minst två dagar medan dom är där.
Det borde jag ju inte komma till helvetet för att hoppas! Det kunde ju ha varit så mycket värre =)

Men iofs så missar dom tjusigaste vårvädret, försöker tänka positivt här haha


Igår i skolan så var det en snubbe som satt bakom mig i läsesalen. Han kunde verkligen inte ha stört så mycket av så lite på nåt annat sätt än vad han gjorde. Det var inte så att han satt och prövade ringsignaler på mobilen eller så, det var mer bara hur han lät när han höll sig själv vid liv.. Aldrig förr har jag hört någon andas så uttråkat och ansträngt!
Varje andetag han tog lät som värsta dödssucken, och mellan andetagen så skulle han varva med att surpla i sig både kaffe och cola.

Iaf så gick det inte att läsa i hans närvaro för man satt mest och oroade sig över om han skulle ta livet av sig där i stolen av tristess..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback