Sätt in en passande rubrik här...

Igår så drömde jag att jag ock Annelie var i Prison break och skulle rymma därifrån. Eller det var inte Prison break, men några av karaktärerna därifrån var iaf med.. Sen inatt så drömde jag att hon och jag hade snott nått från en affär här i närheten, sen blev det värsta polispådraget och vi körde iväg in i nån skog och parkera bilen under en balkong och gömde oss i nån lägenhet där...
Varför drömmer man sånna grejer för? jag har ju aldrig tjuvat något. Tror bestämt att det är Annelie som är ondingen här, för jag är ju så himla oskylig och from av mig =)

Det var en kille idag som skulle hinna hoppa på tuben innan dörranra stängdes. Han satsade verkligen allt för att hinna verkade det som, hans ryggsäck fastnade nästan mellan dörrarna, och när han väl kom in så gjorde han värsta snurren, och sen försökte han se helt oberörd ut haha. Precis som när nån ramlar och är helt själv, säger ingenting, bara ställer sig upp och går vidare som om det inte hänt nånting alls. Sjukt kul!


Sluta inte äta mjöl förresten måste jag säga.. jag har sprungit på toa säkert 10 gånger senaste två dagarna. uppskattas inte! så nu ska jag trycka i mig bröd så att det jämnar ut sig här =) lite onödig information för den som intresserar sig för sånt bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback