Livsviktiga oviktigheter

Jag har en liten vana att komma på alla mina små funderingar och idéer på kvällen, eller hellst mitt i natten. Tyvärr så är det inte en vana jag delar med någon i min närhet direkt, så det blir inteså mycket av det endå..
Dessutom vet jag inte riktigt hur uppskattat det vore om jag ringde nån random främling en tisdagnatt vid kvart i fyra för att snacka typ om hur långt bort stjärnorna ligger eller om hur det skulle vara om jag typ man eller 45 helt plötsligt... Sånna där grejer som är så jääävla viktigt och intressant mitt i natten när man inte kan sova, men som kanske inte har så stor betydelse mitt på dagen sen.

En annan grej jag tänkte på var att det är lite dumt hur man har så mycket förutfattade meningar om folk i ens omgivning. Jag har en person i min klass som jag har gått omkring och skrattat åt från första veckan i skolan typ. Han har nästan aldrig sagt ett enda ord förutom lite frågor på föreläsningarna och så.. Hans enda roll har liksom varit att vara sin långa väns följeslagare (som förövrigt aldrig heller öppnar kärften). Iaf så pluggade vi ihop idag ett tag efter skolan och han var fan helt okej.
Så jag tänkte kanske sluta skämta om folk så mycket innan jag snackat  med dom =)
(Antagligen är det här också bara en sån där dum grej som jag har glömt redan imorrn, men skitsamma!)

Jag hittade en nyckelring på jobbet för nån dag sen, det stod hej jag heter dick, det betyder kuken på engelska, men skit i det du! på den. Det var ju lite lustigt....

För övrigt så har jag fått fräknar på näsan och röda kinder idag, tjuuusigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback