Idiotiska frågor får idiotiska svar...

Jag har jobbat idag och vissa barn får mig verkligen att tappa hoppet om framtiden en smula. Att det är dom stackars liven som ska se till att jag hålls vid liv mot alla odds sen när jag är gammal och senil gör ju nästan att jag blir lite självmordsbenägen såhär på kvällskvisten. Vart har dom glömt sin intelligens nånstans??
Jag jobbar på ett café där det hänger rätt mycket unga stackare och frågorna dom kan komma med är så sjuka!!
Lite underhållande iofs, men faaan dom kan väl tänka efter i en halv sekund innan dom öppnar käften ibland?!

Nu är jag iaf hemma hos Pezhman, och han håller på med nån maskin som enligt honom är fantastisk på alla sätt..Måste väl erkänna att jag är också lite såld på den, men bara i smyg! Den sprutar iaf ut ånga och tar bort smuts bättre än värsta städfreaket! Det tas iaf bort färgfläckar från golvet med den här nu..

image6

Fruktansvärt faschinerande med tv-shopmaskiner måste jag säga!

image8

Kommentarer
Postat av: Pezzh

Vad ställer dom för frågor?

2008-04-14 @ 08:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback