Brännskador i naveln...

Jag vaknade på ett sånt där aldrig-lämna-sängen-kramas-hela-dagen-humör i morse när jag vakna. Tyvärr så skulle jag till skolan så jag får sätta upp de på nån tjusig to do-list när jag kommer över en nästa gång..
Inte nog med att jag inte ville åka till skolan, jag var typ tröttare än en sengångare på narkos också. Och när jag väl var på plats så råkade jag göra bort mig också..
På väg från cafét så snubblar en tjej in i mig så att jag får te överallt, varmt som faaaan!
Och så ska jag lite vänligt men bestämt säga till henne att det vore bra om hon kunde se sig lite bättre för vart hon placerar sina fötter nästa gång hon får för sig nåt i stil med en glidtackling i korridoren när det går upp för mig att hon är handikappad och vinglar värre än en bebis när hon går.
Varför ser jag inte sånt innan jag öppnar munnen för, vafan de va ju inte hennes fel heller!!
okej lite men endåå, det var iaf pinsamt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback