Ventiler och brevbomber

Jag fick en lapp i min brevlåda för några dagar sen.
på fredag den 28/9 så behöver vi tillträde till din lägenhet mellan kl 8-15 för att rengöra venilationkanalerna i kök och badrum. Jättebra så långt..om dom bara kunde dyka upp nån gång också!!

Dom kommer säkert komma typ fem i tre bara för de, och så har jag suttit här och ruttnat hela dagen när de finns tusen andra saker jag vill göra..Jag har faktikt suttit här inne och skrivit min livs första hemtenta nånsin i flera dagar nu och jag vill inte vara här inne mer!!! Finns ju mer stimulerande miljöer att vara i...

Men nej, jag ska inte va bitterfitta...jag ska ju få rena ventilationskanaler i kök och badrum,de kan ju inte va fy skam! vad sånna är för nåt kan man ju fråga sig men de är skitsamma. Rena ska dom bli iaf!
Men tänk om dom va här och plingade på innan jag vaknade och inte hörde??då har jag suttit här och väntat hela dagen helt i onödan..hemska tanke!


Apropå brev förresten..jag har fått en avi idag. Det är lite spännande med sånna faktiskt, och det blir ju inte mindre spännande av att jag inte kommer ihåg att jag har beställt nåt heller..fruktansvärt nyfiken är jag!
Så om bara  lilla ventilrengörar-bertil kan komma nån gång så vill jag hemskt gärna skutta iväg och ta reda på vad det är för nåt!

Borde nästan skicka nån som jag är lite ond på för att hämta de förresten..De skulle ju kunna va en brevbomb.. blir liksom som två flugor i en smäll, hämtat paket och av med jobbig människa. Perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback