tinnitus,byggjobbarmän och nära döden

I morse så sov jag verkligen sådär skönt så man bara vill sova och sova resten av dagen..Och jag kunde verkligen ha gjort det också. Om det inte hade varit för idioten som ringde och sjöng ja må hon leva så högt att tinnitusen måste ha varit bara var nån tonartshöjning iväg.. Det borde vara förbjudet! Och jag fyller inte ens år idag!!
Fast de va lite kul sen är jag väl hade vaknat måste jag säga.


Dom bygger en ny lekplats utanför min balkong, och dom har grävt och sprängt och hållt på hela sommarn. Och jag har hatat på dom stackars byggjobbarmännen varenda morgon verkligen, så tacksamt att ta ut allt dumt på dom när dom endå har hörselskydd och inte hör. Ingen blir ledsen, alla nöjda och glada!
Men nu börjar det snart se ut som nånting där nedanför tror jag..Det kom klätterställningar och grejer idag!!
Dom är inte uppbyggda än eller så,men dom är där iaf...
Blir sjukt sugen på att vara 5 och ett halvt igen och tönta runt lite. Får göra lite i smyg när det är mörkt ute när ingen ser sen när det är klart  =) 



Jag fick en kallsup i ett glas med vatten idag. Värsta nära-döden-upplevelsen!
Men jag överlevde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback