Nån som vill va hans vän kanske?

Jag håller på och ska byta min lägenhet med en tjej,hennes höggravida mage och hennes kompis från Gävle. Fram till magen är allt frid och fröjd, men sen kommer vi till den här kompisen som är det jobbigaste jag har träffat.

För det första så har han döpt om sig från Victor till Angel, bara det gör att man skrattar åt han.
Sen så försöker han ragga upp nya kompisar här, och då verkar tydligen jag vara den perfekta kanditaten. Snubben ringer hela jävla tiden och vägrar lägga på, det går inte att avsluta när man väl har svarat!
Och sen fick han med mig till ikea för några dagar sen av nån dum anledning som jag har glömt, för att köpa möbler som han ska ställa in i min lägenhet innan bytet ens gått igenom, vafaaan!!
Sen att han gick omkring där på ikea och började varenda jävla mening med men baby gjorde inte allt bättre.
Men baby på gävle-dialekt är nåt av de ohetaste jag hört!

Får typ byta nummer så fort bytet är klart.Hitta andra människor att hänga med snälla människa!
Kan hjälpa han sätta in en tjusig liten kontaktannons eller nåt, bara han låter mig va sen, en sån annons om brevvänner ska de va hahaha fatta pennan ock skriv! bästaste =)



Annelie har skaffat skededjur förresten, och hon förvarar dom i en liten bur med värsta grejerna i. Men hon blir lite bitter när man säger skadedjur. Garbiler eller nåt sånt är det tydligen, går som råttor i folkmun. Blä!


Kommentarer
Postat av: Pezhman

hahahaha
gävle-dialekt e ju hett som pommes

2007-09-09 @ 21:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback