Min alldeles egna dokusåpa

Jag har en liten grej för mig som är lite dum..jag följer utredningen av den där lilla Madeleine som är borta.
Inte så att jag läser alla artiklar som skrivs i minsta detalj eller så, jag läser faktiskt bara löpsedlarna!

Det är nästan som en liten dokusåpa, det händer nästan ingenting men varje dag där på väggen utanför pressbyrån så har det iaf skett en liiitenliten förändring som gör det värt att slänga ett öga mot aftonbladets fina gula papperslapp även nästa dag.


Man blir inte särskillt insatt av att bara läsa just löpsedlarna..men jag måste ju bara påpeka att om nu föräldrarna sövde ihjäl ungen, varför var det då blodfläckar i rummet? Hon kanske gick i sömnen och snubbla på nåt vasst innan hon kolade..eller var det kanske så att föräldrarna kom hem,märkte att hon dött, tyckte att det såg lite för harmlöst ut och helt enkelt bankade skiten ur ungen för att få det hela lite mer actionfyllt?
Spekulationerna är många...


Får ju bara ta och påpeka att jag inte är så jätteseriös ifall nån känslig skulle bli upprörd. jag är inte ond!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback