livsviktiga oviktigheter

Jag skulle vilja ha ett husdjur, hund eller katt eller nåt annat sånt där standarddjur...

en apa! det vore ju det perfekta djuret... en hund står och viftar på svansen lite retarderat sådär i hallen när man kommer hem, men en apa kan ju verkligen stå där med utsträckta armar och värsta leendet och bara wooohaaaaaa!! kan ju inte bli fel nånstans



Jag har kommit fram till att jag har ett litet problem.. ok bullen, here we go!
det är såhär va att jag är en sucker för att sova på diagonalen, liksom med huvet snett nånstans där uppe och fötterna där nere fast åt andra hållet. finns inget bättre!
problemet är bara att min säng är lite för smal för denna aktivitet. risken att vakna mitt i en halvmeters flygtur med golvet som enda destination blir ganska stor. något jag fått erfara några gånger för mycket!
inte för att jag är flygrädd eller så,men det finns ju trevligare sätt att bli väckt på.

Förut när jag var ung och dum för sådär ett år eller lite mer sen så hade jag en dubbelsäng som var exemplariskt för bl a diagonalsovning, det har jag inte nu.
Skyller allt på den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback