Lite mer action bara så kanske..

Invalida foten och jag fick skjuts till skolan idag, tacktack mycket uppskattat!

Jag måste ju säga att det känns faktiskt lite för mesigt det här. Jag vill liksom känna mig lite mer som Bruce Willis eller nån sån där som ligger där helt skadad som värsta hjälten och precis har räddat världen från undergång och flugit ut genom fönstret i slow motion från nåt exploderande hus..Och bara är så jääävla ball!
Men nejnej, jag har ju bara snubblat lite olyckligt..
 
Tänk om jag bara hade skadat mig lite bättre, typ hajattack eller nåt. Hade ju vart nåt att berätta om...
Det kunde väl iaf ha varit nåt lite mer actionfilms-aktigt än att ramla på en fjuttig rot, det är väl inte för mycket begärt eller?! Ska man nu skada sig så kan de väl va rejält liksom...

Neej,här ska man vara tacksam för det man får och vara glad över att det bara var en rot, och inte farbror haj som kom och bet en, jaaa då!



Halvmannen lyckades med den fantastiska bedriften att först gå in i en stolpe, för att sedan lagom snurrig försöka finta sig förbi en blomkruka,välta den och fånga den. Allt i en och samma rörelse, imponerande!
Jag blir mer och mer fascinerad för varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback