Invalid och Spung-nostalgisk,

Det fanns en serie på tv för en massa år sen som hette Spung, och det är fortfarande den bästa svenska serien nånsin! Jag och Py var helt besatta av den och jag tror vi spenderade nån skolavslutning med att ligga och kolla på inspelade spung-avsnitt istället för att fira med resten av folket.

Iaf..I den allra sista scenen i det allra sista avsnittet så är det en låt som jag är helt förälskad i. Min kära Py hittade den för nåt år sen och det var total lycka! (klockan är 2323 förresten,bra tid). Nästan pinsamt att lägga sånt på minnet, men vafan jag är tönt! 
 

Vi snackar om kristofer åström - all lovers hell här. Jag diggar det där plinkandet!

im not the first to sleep beside you in this bed
its poisoned with some other idiotic guys smell
and even though you tell me that your love for him is dead
i always keep preparing to go through all lovers hell

i gotta start believing that you really love me
i gotta start believing that you really want whats me
i gotta start believing that you really love me
i gotta start believing that you really want whats me

she told the news to me, a planted part of me
not to fully grow to show a way of what could be
i asked her to be true;she said "i love you too"
her eyes were sad and i recall somebody asked "do you"?


i gotta start believing that you really love me
i gotta start believing that you really want whats me
i gotta start believing that you really love me

if you say so, its gotta be so


För att byta till ett lite mer upplyftande ämne så kan jag ju berätta att jag inte blev rövknullad av urkund som vi kom fram till att jag skulle bli, långt ifrån faktiskt. trevligt trevligt.. Sen så blev jag godkänd av nya hyresvärden,nu ska bara gävlepsykot och gravida kvinnan bli det också så får jag kanske flytta nån gång..

Sen så köpte jag en macka till en uteliggare också,det får stå för dagens goda, för nu tänkte jag bli bitter här!
Jag stukade nämligen foten nyss. Jag går som en äkta invalid. Rötter och sånt borde förbjudas när det är mörkt ute! Sen kan vi ju sprida lite msn-hat när vi ändå håller på också. Sen får de räcka för idag =)


Sen måste jag få säga att min mamma har rätt så jävla sköna kommentarer när hon lackar ur ibland faktiskt hahahaha


pussokraaaam

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback