Ufo-spaning och mördarteorier

Jag vaknade halv 5 i natt och var sådär jobbigt pigg som man bara är är man egentligen borde vara skittrött..
Grejen var att jag så fort jag vakna  fick för mig att det var nån i lägenheten också, så jag vågade inte somna om..

Och halv 5 på morgonen så är jag ärligt talat inte så jävla kaxig, så jag vågade inte riktigt gå och titta om det verkligen var nån här heller. Det försöker dom alltid vara i alla läskiga filmer där dom springer åt fel håll och ska undersöka allt hela tiden, och som alltid slutar med blodbad och kalabalik, så jag sket i det och låg kvar och väntade ut mördaren istället.

Först tänkte jag ringa nån för lite sällskap sådär i ottan också, men det kändes lite väl tidigt för skitsnack om mördare faktiskt..


Byggjobbarherrarna utanför min balkong görjade fippla med en ny maskin i morse lät det som också, och när det blev lagom ljust så tog jag mig än närmre titt på vad dom åstadkommit med det nya brummandet. det visade sig vara sånna där ufo-ringar a la arkiv X..Ni vet sånna som amerikaner hittar på åkrar stup i kvarten och hellst blir bortförda vid också..
Detta bevisar såklart att det var inte alls byggjobbarna som lät. Och absolut inte en mördare, utan en alien som var inne på besök i natt..Det är ju nästan solklart!


Måste tyvärr säga att dom hade asfalterat dom mystiska ringmönstrerna när jag kollade ut igen i eftermiddags, så nu återgår jag till teorin om att det var en besinningslös mördare på jakt efter lite blodspill och dramatik..


Ikväll låser jag dörren jättenoga och tittar minst två gånger under sängen innan jag vågar somna!

Jag ska flytta tredje november förresten, kalaaaas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback