töntlista från mig till dig,håll till godo!

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
jo

2. Har du sett din bästa vän gråta?
joo,hatar de!!

3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?
de va nån flarra med en flicka med världens största leende på,tror de va c-vitaminer

4. Vad åt du senast?
äpple

5. Har du fått någon komplimang idag?
jo,från en nisse i snurrdörrarna vid stadsbiblioteket

6. Har du varit med i en rättegång?
med skolan bara

7. Är du polare med grannarna?
nee, mina grannar är folkskygga typer som tittar i kikhålet innan dom vågar sig ut i porten

8. Vilka språk pratar din mamma?
svenska, engelska o lite finska

9. Vilka länder har du bott i?
sverige

10. Senaste piercingen?
bröstvårtan

11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
de va fasen länge sen jag åkte bil, helt säkert att de inte va jag som körde iaf, jag åker bara =)

12. Gay?
nej, inte vad jag märkt än iaf

13. Har du däckat/spytt för att du druckit?
jo, fast de va bra länge sen

14. Har du äggat någon?
neee,sånt är inte snällt nånstans!

15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
hahaha nee,men däremot med plastfolie

17. Har du varit på stranden?
såklart

18. Har du haft en stalker?
njaaa,beror på vart gränsen för stalker går..

19. Minns du dina/din musiklärares namn?
Gunn, Tore och Idde

20. Hur bra är din syn?
Jag ser att de ligger nåt litet skräp på mitt köksgolv där borta, är det godkänt?

21. Har du varit på ett party?
de har hänt faktiskt

22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
om jag hade någon med mig som dom kunde käka på istället för mig så

23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Kröker du så mycket som ett hårstrå på han så är du död!! neee han är upptagen,se men inte röra!

24. Har du varit utomlands?
jo

25. Har du sett din bästa vän naken?
jaaa

26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
min mosters tror jag, alla skrattade sönder hela ceremonin.inklusive hon själv

27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
jag är för god för slagmål  =) men dom skulle nog garva o undra hur jag lyckats sätta mig i skiten denna gång..

28. Var är dina syskon just nu?
ingen aning,hemma hos sig tror jag

29. Vad var den senaste drömmen som du minns?
barnförbjuden!

30. Vem ringde dig senast?
annelie

31. Vilken tid gick du upp imorse?
10 nåt

32. Vad ska du göra i helgen?
va med kompisar o sånt

33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
hej sötnos! nu har jag förätit mig på bullarna vi gjorde, tack för hjälpen =)

34. När var du riktigt sjuk senast?
räknas urinvägsinfektion? några veckor sen i så fal

35. Vem är den senaste kändisen du tog på? 
ska man behöva ta på dom nu också för att få lägga en name-drop? kära nån!

36. Vad finns i din bakficka?
inget..

37. Har du färglinser?
nope

38. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
sov

39. Vad är det första du gör på morgonen?
sover lite till

40. Vad ska du göra efter det här?
laga middag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback