nilspetter sundgren

Jag o Fia kollade på film igår. Stampa på gården, aaa elller stomp the yard om man vill va sådär asballt internationell av sig..Men det vill inte jag vara så stomp the yard kan slänga sig i väggen, stampa på gården är den nya it-grejen, så e de! Iaf..stampa på gården var  en fin liten solskenshistoria om den fula ankungen från ghettot som flyttade till en ny stad för att börja skolan där, där blir han tokförälskad i skolans finaste pingla, som i sin tur tyvärr e upptagen med den coolaste snubben av dom alla.. ojojoj vilka problem som uppstår! dom blir såklart största rivalerna o ska utmana varandras dansteams i nån tävling. allt medan tjejen lämnar snubben för den ack så rara nykomlingen. sen e de dramatik o hjärtesorg när han blir avstängd o dom splittras för att sedan få komma tillbaka o vinna hela skiten framför rivalsnubben och i samma veva får tillbaks tjejen..på en sekund fick han prinsessan o halva kungariket o lyckan e total!

Ska fasen ta o bli Nils petter Sundgren när jag blir stor!


Jag har precis ätit den godaste frukosten, min mage är mer än nöjd!!
fruksallad är bästa frullen alla kategorier =)
 
Jag drömde de sjukaste inatt förresten, eller i morse för de va precis innan jag vakna..jag drömde att  jag va han den heta jäveln i one three hill o skulle tälta på nån luftmadrass på en äng..skumt att jag va han,men så långt var det ju rätt så idylliskt o trivsamt liksom, förutom att det var fruktansvärt obekvämt där på den där madrassen ett tag...

sen blev alltihop till den sjukaste mardrömmen nånsin, o jag vågar inte gå in på va de handla om för då lär jag väl bli anmäld av varenda djurrättsorganisation man kan komma på =) mådde sjukt dåligt när jag vakna, men det var ju ingenting som lite fruktsallad inte kunde rätta till så nu är vi i prima form igen här!


Nu ska jag ut o bekämpa ondskan som en äkta superman, lev väl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback