bajs och väckarklockor

Det är lite farligt det där med att byta väckningssigal på larmet..I bästa fall går det helt  fint och smärtfritt, i värsta fall vaknar man nog inte alls av den nya melodin som så brutalt har i uppgift att rycka en ur drömmarnas underbara värld varenda morgon. Eller så går det som de gick i morse.. Jag vakna av att det är nån som visslar,försöker somna om, ligger och funderar ett tag på hur nån kan vissla så högt, och så tidigt på morgonen..kollar klockan för att se hur tidigt det egentligen är och fattar att jahaaaa jag ska visst vakna nu..

Ska man behöva gå på invänjning med sin väckarklocka nu också,va e de här??


Iaf så var jag inte den piggaste liraren i stan när jag travade ut från porten i morse, men det blev bra mycket bättre när jag fick den sista sittplaten i bussen..Ibland krävs det inte mycket =)
Detta fick mig såklart att börja tänka på alla andra saker som är sådär grymt bra för stunden..Typ dricka vatten när man är sjukt törstig, äta när man är hungrig, lägga sig i sängen när man är trött, sova lite till när man har vaknat..skratta tills man gråter för nåt är så jävla kul. skita när man är jättebajsnödig..Eller ännu bättre skita på jobbet när man är jättebajsnödig. Få betalt för att bajsa, det blir inte bättre än så!

Jag fick tillbaka min hemtenta idag, den blev godkänd!!! blir nästan lite religiös här, den va ju kass =)


Kommentarer
Postat av: fia

hahahaha!!! ROOOOOOLIGT!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback