mardrömmar o annat bajs

Skrev en väldans massa ord nyss, så råkade jag radera allt som vanligt!


Jag har haft mardrömmar senaste nätterna..sjukt jobbigt! Skulle behöva lite kramar och de-är-inget-farligt-klappar så jag vågar gå och lägga mig tror jag..

Pratade med papi i telefonen idag och sa grattis och förlåt för att jag knasade igår. Jag är liksom inte så bra på  de där med vad man ska göra med argheten, mycket bättre på de där med glada känslor tror jag. blir liksom lite fel =)
får väl gå på nån bakvänd anger management och lära mig att va arg på riktigt eller nåt...
Har nån nåt förslag på riktigt argframkallande sysslor kanske??


Sen va de massa mer jag skrev först, men de va säkert barnförbjudet eller så iaf så de får bara speciellt utvalda veta om en annan gång =)

Nu ska jag gå o lägga mig och fightas mot alla läskigheter som kanske dyker upp!

De är fruktanvärt kallt här idag förresten, Snowjoggers och bävernylonoverall here i come!!

Sov så gott o lev väl människor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback