lista nr 274...

Höger- eller vänsterhänt: Vänster
Humör just nu: Jag har ont i magen, annars är de fint som snus
Favoritgodis: Choklad
Är det nåt du absolut inte äter: Sånt med läskiga namn, typ kroppkaka..vem vill äta nåt som heter så?annars provar jag allt innan jag tackar nej!
Kläder just nu: leggings, bamsestor t-shirt och sockor.
Musik just nu: the perishers - pills
Vad sa du senast: hej då
Favorit-hangout: lite varsomhellst så länge jag har schysst sällskap. men hemma i sängen eller i badkaret,bada är sjukt underskattat!
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 70-talet
Fisk eller badkruka: baaaadaaa!!!
Saft eller alkohol: hallonsaft =)
Hur många kuddar sover du med: 5, eller 7 om man räknar dom där små också
Favoritväder: Sol och sådär som det är i början på sommaren..eller varma sen-sommarkvällar är också grymma!
Om du var fast på en öde ö, 5 saker att ta med: Sällskap, verktyg, nån kommunikationspryl, kortlek och solkräm för att vara lite duktig också!
Spelar du nåt instrument: jag är en jävel på triangel!
Morgon- eller nattmänniska: är rätt så bra på båda två faktiskt, bara jag vill så =)
Sparare eller slösare: periodare, oftast sparare
Vem är viktigast för dig: mina nära o kära
Bästa film:  det finns en film,jag är typ 2 år och står i en vattenpöl och sjunger blinka lilla stjärna. borde få en oscar för den insatsen! annars har jag många favoriter..
Tror på liv på andra planeter: jo ra,nånstans
Kommer du ihåg din första kärlek: ja
Älskar du henne/honom fortfarande: nej
Har du några homosexuella vänner:  ja
Tror du på mirakel: njaa..det är ett mirakel!!! bra att säga om grejer iaf, låter så mycket ballare då!
Tror du det är möjligt att vara trogen för alltid? jo
Ser du dig själv som tolerant mot andra: jo ra
Har du en besatthet? "jag måste komma över gatan innan de blir rött,jag måste komma över gatan innan det blir rött!" vetefan, mer små varierande tvångstankar ibland tror jag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback