inte dagens outfit

De finns en väldans massa tjejer som bloggar om vad dom har på sig för nåt varje dag, går oftast under rubriken dagens outfit..mycket intressant för den som bryr sig om sånt. Allltså för dom som verkligen bryr sig om vad Carro fjorton år i Målilla har på sig för dagen, och framför allt om vad just hon tycker om de senaste modetrenderna. För Carros åsikter väger verkligen tungt i vad som blir nästa it-grej osv.. Verkligen.

Nu verkar jag som värsta hataren här. Och jaa,det är jag utan tvekan också =) Men jag ska erkänna att jag med glädje tittade på det youtube-klipp som nån hade lagt upp i sin blogg med hennes alldeles egna lilla modevisning från ett sovrum nånstans nära dig... Vadå ta det ett steg längre haha och sen att hon halvt slog ner sin taklampa som hon så fint upplyste mig om bara var nån billig skit sådär i farten också gjorde det hela ännu mer sevärt =)


Nu ska jag inte va ond mer, de är ju kul att flickan har ett intresse iaf..

Puss



Kommentarer
Postat av: Pezhman

Hahaha kan inte du ge oss länken till hennes blogg och youtube-klippet?

2007-11-07 @ 20:50:04
Postat av: Matilda

http://stinalee.blogg.se/

2007-11-08 @ 00:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback