hejhejhejhejhej

Jag har fått en liten vana att lyssna på radio på morgonen. Det är sådär lagom uppmärksamhetskrävande och det gör inget om man inte lyssnar på exakt allt dom säger..hälften är ju skitsnack och utfyllnad endå..
Denna fina morgon är det iaf p3 som gäller, och han den där från finland har precis pratat om janssons frestelse. Det finns tydligen färdiglagat på konsum enligt radiomanen. Mycket intressant....

Aja trots den låga nivån av underhållningsvärde på dagens sändning så ska jag ju inte undanhålla att det gjorde mig grymt sugen på juligheter. Jag vill göra pepparkakshus! Och lussebullar!!
Nån som är på att hjälpa mig så de inte blir katastrof i köket??


Ska jobba på mongisdiskot idag..kramkalas och dansband hela dagen tralalaaa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback