frågafrågafråågaaaa

1. Värsta känslan?

sorg
2. Bästa känslan?

den där när man går runt o fånler för att allt är så jävla grymt

3. Din första tanke när du vaknar?

somna om lite kanske?

4. Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon?

dubidubidubidiboo

5. Har du någonsin varit kär?

joo

6. Vad har du på väggarna i ditt sovrum?

lite skruvhål och tapeter, en tavla med massa gubbar och djur på också

7. Vad har du under sängen?

monster

8. Ser på?

scrubs!

9. Lyssnar på?

just nu curtis mayfield

10. Skriv nått smart!

peta på döda djur med pinnar är inte alltid en bra idé, men ganska ofta
11. Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem?

min gamla katt Musen, o säga förlåt för alla gånger jag drog henne i svansen...här är det egentligen meningen att man ska säga nån stor historisk person så men verkar lite smart och intellektuell av sig, men det får bli en annan gång...

12. Vad stod det i ditt senaste mottagna SMS?

ok,ska inte störa dig mer nu. hej då

13. Vad vill du bli när du blir stor?

en jättebamsing till björn! mer än vad jag kommer hinna...

14. Hur skulle dina vänner beskriva dig?

antagligen som lätt förvirrad, men som alldeles alldeles underbaaar om jag får bestämma!

15. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick?

kan inte välja ett,finns alldeles för många som ligger i topp på den listan

16. Vad skulle du vilja vara världsmästare i?

spela triangel! alternativt tumbrottning

17. Vilken kroppsdel klarar du dig utan?

höger lillfinger, det gör fan inte mycket nytta!

18. Vilken superhjältekraft vill du ha?

flygaaa!!bara glida runt o titta på allt verkar rätt soft

19. Vad är du beroende av?

inget utöver dom där vanliga som krävs för överlevnad och välmående liksom...
20. Vad skulle du ta med dig till en öde ö?
hur många gånger har man inte fått den frågan?? skulle ta med mig hela min värld så jag inte saknar nåt för en gångs skull! och om inte det går så en jättebamsing till björn...


Kommentarer
Postat av: fia

du e så rolig och gullig min jättebamsing till björn!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback