Fixar-Bertil

Jag flyttade igår!!! Lekte starkaste Hulken och bar en massa grejer helt själv hela morgonen innan mina kära flytthjälpsnissar behagade dyka upp..sjuuuka biceps hahaha,neee men endå, duktigt duktigt!
En annan sak som jag har vart jätteduktig med igår är bowling. Inte sådär äkta i en hall med fula skor och på fullt allvar, de är jag alldeles för ball för nämnligen.... Jag har bowlat på pezhmans wii! Asbra spel!!!
Sen att jag inte var så bra på nåt av dom andra spelen behöver man inte prata så högt om. Man ska ju tänka positivt eller hur brukar dom säga?

Men nu skulle vi faktikt inte snacka bowling här,utan mitt nya hem va de som stod på schemat idag. Jag har var fixar-bertil hela dagen och gjort de tjusigt här. Måste bara sätta upp lite skit på väggarna och så så ska de snart va hemtrevligt på riktigt här =)
Sen fick jag min dator att funka idag också, så antagligen har jag gett bort en trasig bredbands-greja till dom jag bytte med...men de är deras problem nu!
Jag har iaf bajsat på min nya toalett idag,schöööönt!! Och badat också faktiskt, men det är ju inte riktigt samma förstagången-hype på att bada som på att bajsa när jag tänker på de..nu när jag tänker på de lite mer kom jag på att pezh har redan bajsat på denna toan innan mig, faaaan!! haha
Aja, man kan ju inte va först med allt här i världen.


Nu blev det visst mest prat om mina toalettvanor här istället, det var ju inte riktigt meningen.. Det var en kille som bajsade bredvid busshållsplatsen igår förresten! Nu när vi endå är inne på ett äckligt spår..Det var tillomed lite för mycket för mig, men fan va jag garva där på bussen!




Kommentarer
Postat av: fia

SJUKA BICEPS!!!!! :D

stilig blogg som fan!! kärlek.
att pez bajsade först spelar ingen roll. det hände typ inte. för han e ju kille.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback